Ostukorv on tühi.
Ostukorvi summa: | 0 € |
Kuumakse alates | 0 € |
Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.
Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.
Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot
Uus Toyota Mirai paistab silma oma voolujoonelise ja dünaamilise silueti poolest. Pilkupüüdvat välisilmet täiendab uudne tehnoloogia. Mirai uuendatud vesinikukütuseelement tähistab heitmevaba sõidu uut ajastut säästlikkuse, esmaklassilise võimsuse ja pikaealisusega. Uus Mirai nihutab vesinikuenergia piire. Esimese põlvkonna mudelist kuni 30% suurema sõiduulatusega Mirai pakub meeliülendavaid sõiduomadusi ja kena välimust.
Ületa ootusi uue Toyota Miraiga.
Toyota Mirai on uuenduslik kütuseelemendiga elektrisõiduk, mis kasutab vesinikku ja hapnikku elektri tootmiseks, tagades elektrimootori käitamisel suurima tõhususe. Ja mis on tulemus? Heitgaaside puudumine ja muretu sõiduulatus üle 650 km. Uus Mirai pakub ainulaadset ja mõnusat sõiduelamust koos enneolematult vaikse töö, tagasillaveo ja erakordse kiirendusega. Sellist heitmevaba sõitu pole sa kunagi varem kogenud.
Linnaliiklus ei kostu Mirai harmoonilise kujundusega avarasse sõitjateruumi, kuhu mahub kuni viis reisijat. Hämardumisel jääb kõik tänu nutikalt paigutatud valgustusele nähtavaks. Eriti suur näidikupaneel on kogu teekonna jooksul sulle abiks. Las Mirai hoolitseb parkimise eest tänu Euroopa esimesele sisseehitatud parkimisabisüsteemile Toyota Teammate Advanced Park. Nutikas tehnoloogia teeb selle töö sinu eest ära.
Olenemata sellest, kas kasutad autot tööle ja koju sõitmiseks või oled pikemal seiklusel, Mirai tehnoloogia muudab sõidu nauditavaks tänu telefoni juhtmevabale laadimisele ja nutitelefoni sujuvale ühendamisele 12,3-tollise multimeediaekraani abil rakenduste Apple CarPlay™ või Android Auto™ kaudu. Enne teeleasumist saad ka oma nutitelefoni abil Miraid soojendada või jahutada, et autosse istudes oleks seal juba sulle meelepärane temperatuur.
Ainus heide on vesi. Uus Mirai saavutab selle kõrgelennulise eesmärgi, tuginedes aastakümnete pikkusele innovatsioonile. Selle kütuseelement on tõeline teerajaja õhukvaliteedi alal ja lahendus kasvuhoonegaaside heitkogustele. Kütuseelemendiga vesinikutehnoloogia kasutus ulatub näiteks veesõidukitest ühistranspordini ja maanteetranspordist majapidamisteni, muutes ühiskonna palet. Vesinikuajastu on käes.
Vesinikukütuseelemendiga elektriautod toodavad akus salvestatud elektri energia kasutamise asemel elektrit kütuseelementide patareis toimuva vesiniku ja hapniku vahelise keemilise reaktsiooni käigus. Tankurist vesinikupaagi täitmiseks kulub alla viie minuti ja teele jõudes naudid heitmevaba sõitu, sest see on sama ohutu, mugav ja nauditav nagu tavaauto puhulgi.
Vesinik on puhas, ohutu ja kõikjal meie ümber. See on nii levinud, et moodustab kuni 70% universumi ainest. See võimaldab hankida vesinikku kohapeal ning taastuvenergia abil tootmisel on see täielikult süsinikuvaba. Käimas on üle-euroopaline vesinikutanklate võrgustiku rajamise algatus, mille raames on juba avatud umbes 200 tanklat ja igal aastal lisandub neid veelgi. Tankimine on ohutu, lihtne ja sarnane tavaautole alates tankurist ja tankimispüstolist kuni klaviatuuri ja teabeekraanini välja.
Vesinikukütuseelemendiga elektriautod nagu Mirai on üksnes algus vesinikuenergia kasutuselevõtul. Fossiilkütuste mõistliku alternatiivina ei võimalda vesinik vähendada üksnes üleilmseid ühis- ja kaubatranspordi heitkoguseid, vaid viib meid edasi juba täielikult vesinikupõhise ühiskonna suunas. Toyota kütuseelemenditehnoloogia, mida kasutatakse nii kahveltõstukites ja raskeveokites kui ka Caetanobusis ja laevas Energy Observer, avaldab juba mõju nii maal kui ka merel. Ja alates järgmisest aastast varustab see energiaga tervet kogukonda. Fuji mäe jalamil asuv prototüüplinn Woven City pakub täielikult ühendatud ökosüsteemi, mida varustavad energiaga üksnes vesinikukütuseelemendid.
Toyota tee nullemissioonist parema maailma poole