Toyota C-HR Tehnilised andmed
Toyota C-HR Crossover, 1.8 Hybrid 140 e-CVT (Esirattavedu) (72 kW)
Klapimehhanism | 16 klappi, DOHC, kettülekanne (Dual VVT-i) |
Tippkiirus (km/h) | 175 |
Laius (mm) | 1832 |
Teljevahe (mm) | 2640 |
Istmete arv | 5 |
Pikkus (mm) | 4362 |
Kõrgus (mm) | 1558 |
Kütusekulu – kombineeritud min. WLTP (l/100 km) | 4.8 |
CO₂, kombineeritud | 109 |
Silindrite arv | Reas 4 |
Kütuse sissepritse süsteem | Elektrooniline sissepritse |
Töömaht (cm³) | 1798 |
Suurim pöördemoment (N·m/p/min) | 142/3600- |
Sisepõlemismootori suurim võimsus (DIN hj) | 98 |
Sisepõlemismootori suurim võimsus (kW/p/min) | 72/5200 |
Surveaste | 13.048:1 |
Hübriidsõiduki aku: mahutavus A·h (tundi) | 4.08 |
Elektrimootor, ees: suurim võimsus (kW) | 70 |
Elektrimootor, ees: suurim pöördemoment (N·m) | 185 |
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (kW) | 103 |
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (DIN hj) | 140 |
Elektrimootor, ees: tüüp | Püsimagnetmootor |
Suurim võimsus (DIN hj) | 140 |
Suurim võimsus (kW/p/min) | 72 |
Ülekande tüüp | e-CVT |
Veoskeem | Esiveoline (FWD) |
Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit) | 9.9 |
Õhutakistuskoefitsient | 0.318 |
Esivedrustus | MacPhersoni vedrustus |
Tagavedrustus | Topeltõõtsharkidega vedrustus |
Pidurid, ees | Ventileeritud ketaspidurid |
Pidurid, taga | Ketas |
Madalaim kütusesäästlikkuse klass | B |
Madalaim märghaardumise klass | B |
Madalaim veeremismüra tase (dB) | 69 |
Täismass, kokku (kg) | 1930 |
Tühimass (kg) | 1445-1490 |
Piduritega järelhaagise suurim lubatud mass (kg) | 725 |
Ilma piduriteta järelhaagise suurim lubatud mass (kg) | 725 |
Kaubaruumi maht (m³) | 0.388 |
Toyota C-HR Crossover, 2.0 Hybrid 200 AWD-i e-CVT (Nelikveoline) (112 kW)
Klapimehhanism | 16 klappi, DOHC, kettülekanne (VVT-I ja VVT-iE) |
Tippkiirus (km/h) | 180 |
Laius (mm) | 1832 |
Teljevahe (mm) | 2640 |
Istmete arv | 5 |
Pikkus (mm) | 4362 |
Kõrgus (mm) | 1558 |
Kütusekulu – kombineeritud min. WLTP (l/100 km) | 5.1 |
CO₂, kombineeritud | 115 |
Silindrite arv | Reas 4 |
Kütuse sissepritse süsteem | Elektrooniline sissepritse |
Töömaht (cm³) | 1987 |
Suurim pöördemoment (N·m/p/min) | 190/4400-5200 |
Sisepõlemismootori suurim võimsus (DIN hj) | 152 |
Sisepõlemismootori suurim võimsus (kW/p/min) | 112/6000 |
Surveaste | 14:1 |
Hübriidsõiduki aku: mahutavus A·h (tundi) | 4.08 |
Elektrimootor, ees: suurim võimsus (kW) | 83 |
Elektrimootor, ees: suurim pöördemoment (N·m) | 206 |
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (kW) | 145 |
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (DIN hj) | 197 |
Elektrimootor, ees: tüüp | Püsimagnetmootor |
Suurim võimsus (DIN hj) | 197 |
Suurim võimsus (kW/p/min) | 112 |
Ülekande tüüp | e-CVT |
Veoskeem | Nelikveoline (4WD) |
Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit) | 7.9 |
Õhutakistuskoefitsient | 0.318 |
Esivedrustus | MacPhersoni vedrustus |
Tagavedrustus | Topeltõõtsharkidega vedrustus |
Pidurid, ees | Ventileeritud ketaspidurid |
Pidurid, taga | Ketas |
Madalaim kütusesäästlikkuse klass | B |
Madalaim märghaardumise klass | B |
Madalaim veeremismüra tase (dB) | 69 |
Täismass, kokku (kg) | 2015 |
Tühimass (kg) | 1535-1580 |
Piduritega järelhaagise suurim lubatud mass (kg) | 725 |
Ilma piduriteta järelhaagise suurim lubatud mass (kg) | 725 |
Kaubaruumi maht (m³) | 0.362 |
Mida Sa soovid teha?
MyToyota app Androidile ja iOS’ile
Ükskõik kas oled autos või sellest eemal, MyToyota abil saad säilitada täieliku kontrolli oma Toyota üle, sest rakenduses on hulk uusi digiteenuseid, mis muudavad sõitmise turvalisemaks ja meeldivamaks.
