• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

     
    VALI TOYOTA HÜBRIID-ELEKTRIAUTO
    LIITU ÜLE 15 MILJONI TOYOTA HÜBRIIDAUTO OMANIKUGA

    Toyota on hübriid-elektriautosid ehitanud juba pea veerandsajandit. Selle ajaga oleme samaväärsete bensiinimootoritega võrreldes vähendanud CO2 heitkogust kogu maailmas rohkem kui 120 miljonit tonni. Meie hübriid-elektriautosid kasutab kogu maailmas üle 15 miljoni autoomaniku.

    VALI UUS SÕIDUVIIS

    Toyota hübriidautod, mis sõidavad väikesel kiirusel täiselektriliselt ning lähevad tempo tõustes sujuvalt üle säästlikule bensiinijõule, säästavad kütust ja raha ning pakuvad oma klassi väikseimat CO₂ heitkogust. Kuna kõik meie hübriidautod on iselaadivad (v.a Prius Plug-in Hybrid), pole vaja neid akude laadimiseks vooluvõrku ühendada.
     

    KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED HÜBRIIDAUTODE KOHTA

    • Kas hübriide peab laadima?

      Kõikidel Toyota hübriidautodel (v.a Prius Plug-in Hybrid ja uus RAV4 Plug-in Hybrid) on teedrajav iselaadiv akutehnoloogia. Neid tuntakse hübriidelektriliste sõidukitena, sest neil on kaks energiaallikat: bensiini- ja elektrimootor. See tähendab, et erinevalt täiselektrilistest sõidukitest ja laetavatest hübriidautodest ei ole neid vaja aku laadimiseks vooluvõrku ühendada.

      Kui Toyota hübriidauto aku hakkab tühjaks saama, laeb mootori võimsus selle taas täis. See pole aga veel kõik. Meie hübriidautodel on regeneratiivne pidurdus – pidurdamisel või vabakäiguga sõitmisel toodab generaator elektrienergiat, mis salvestatakse hilisemaks tarbeks akus.

    • Kas hübriidautod on võimsad?

      Toyota hübriidautod lülituvad sujuvalt kahe jõuallika, bensiini- ja elektrimootori vahel, et reageerida õigel hetkel. Hübriidautode elektrimootor tagab gaasipedaali vajutamisel kohese pöördemomendi (ehk veojõu), samas suuremal kiirusel sõites või möödasõitu tehes töötab see koos bensiinimootoriga, et pakkuda veel suuremat jõudlust.

      Uuel Corollal 2,0-liitrise hübriidajami ja uuel RAV4-l 2,5-liitrise hübriidaajami kasutuselevõtmisega on Toyota hübriidautod nüüd häälestatud veelgi sujuvama reaktsiooni ja võimsuse pakkumiseks. Näiteks uus RAV4 Hybrid kiirendab nullist sajani vaid 8,1 sekundiga ning selle hübriidjõuallikas laseb vedada kuni 1 650 kg kaaluvat haagist.

    • Kas hübriidautod saavad nelikveolised olla?

      Kuigi enamik hübriidautosid on esiveoga, leiab nüüd Toyota valikust ka nelikveoga (4x4) hübriidautosid neile, kes soovivad maastikul või igasugustes ilmastikuoludes sõitmise võimekust. Uus RAV4 Hybrid kasutab täiustatud nelikveosüsteemi AWD-i, mis on loodud pakkuma veel paremat võimekust keerulistes sõiduoludes.

      Lisaks esirattaid vedavale mootorikombinatsioonile on sellistel mudelitel nagu RAV4 Hybrid AWD ka teine, taha paigutatud elektrimootor tagarataste vedamiseks. See võimaldab jaotada kuni 30% pöördemomendist tagaratastele, et tagada hea haardevõime lahtisel ja libedal teekattel kohaltvõtul.

    • Kas hübriidautod on kütusesäästlikud?

      Toyota hübriidautod on ühed oma klassi kõige kütusesäästlikumad autod. Lühikeste vahemaade läbimisel aeglasel kiirusel või ummikutes liiklemisel ei kasuta need tegelikult peaaegu üldse kütust. Põhjus seisneb selles, et võimaluse korral töötavad nad ainult elektrimootori ja hübriidaku jõul. Näiteks on Corolla Hybridi kütusekulu vaid 4,5 l / 100 km.

      Kuna Toyota hübriidautod on iselaadivad, on nad varustatud regeneratiivse pidurdustehnoloogiaga, mis pidurdamisel või vabakäiguga sõitmisel toodab elektrienergiat, mis salvestatakse akus. See aitab sõita ainult elektri jõul veelgi kaugemale ja muudab sõidu veelgi kütusesäästlikumaks. Ja mis on tulemus? Null kütusekulu, null heitgaase ja peaaegu hääletu sõit kuni 50% linnasõitude puhul. 

    • Kas hübriidautosid on kallis üleval pidada?

      Tänu meie uuendusliku regeneratiivse pidurdamise eelistele kuluvad näiteks Toyota hübriidautode piduriklotsid vähem, mille tõttu hoolduskulud on kuni 5% väiksemad.

      Toyota hübriidauto elektrimootori ja aku osad ei vaja hooldust ning järeleproovitud tehnoloogiana on need töökindlamad kui keerukad sisepõlemismootorid. Tegelikult on mõned mehaanilised elemendid, nt sidur, generaator ja starter täielikult eemaldatud, mis vähendab ettenägematute kulude riski tulevikus veelgi.

    • Milline hübriidauto sobib mulle?

      Toyota oli 1997. aastal Priusega hübriidtehnoloogia teerajajaks. Olles müünud enam kui 15 miljonit hübriid-elektrisõidukit maailmas, pakume praegu üheksat eripärast mudelit vastavalt igale elustiilile – hübriid-linnamaasturitest kuni hübriid-linnaautodeni välja.

      Olenemata sellest, kas sind võlub krossover C-HR Hybrid või kompaktne Yaris Hybrid, linnamaastur RAV4 Hybrid või ruumikas universaal Corolla Hybrid, oleme kindlad, et Toyotal on olemas sulle sobivaim hübriidauto.   

    Sõida 50% ajast null kütusekuluga!*

    Toyota hübriidtehnoloogia kasutab nutikalt ära nii bensiini- kui ka elektrimootori parimad omadused. Hübriidi akut ei pea laadima, sest auto laeb ennast sõidu ajal ise! Sulle jääb puhas sõidurõõm, mis on kindlasti jagamist väärt elamus.

    All oleval lingil on näha iga sõidu kütusekulu, elektrirežiimil sõidetud aeg ja sõitja hinnang. Vaata ja veendu ise, et Toyota hübriidiga võid liikuda lausa ligikaudu 50% ulatuses elektri jõul! See pole mingi ideaalsetes laboritingimustes saavutatud tulemus. Selle numbri on välja sõitnud päris inimesed siinsamas Eesti tänavatel. Tule proovi Toyota hübriidi ja vaata, missuguse tulemuse saad sina. Jaga oma kogemust sõpradega ja esita neilegi väljakutse!

    • Toyota hübriidi aku 10-aastane garantii

      Oleme oma hübriidaku pikaajalises võimekuses kindlad ja anname sellele 10-aastase garantii.

      Loe lähemalt