1955: Land Cruiser 20
Uus mudel 20 oli sama praktiline kui originaal, aga täiustatud vedrustuse ja eri keretüüpidega. Land Cruiser 20 oli Toyota peamine ekspordimudel ning aitas Toyotale luua vastupidavate sõidukite tootja maine.
Uue Land Cruiseri igal elemendil on kindel põhjus. Madal aknajoon tekitab suure klaaspinna, mis tagab suurepärase nähtavuse. Sissepoole paigutatud esituled on maastikul kahjustuste vastu kaitstud.
Uus Land Cruiser, mille jõuline ja emotsionaalne disain on uuestisündinud ikooni puhul ootuspärane, viib Sind kõikjale, kuhu soovid minna. Vastupidava, töökindla ja võimaluste piire nihutava maastikuvallutajana võtab ta Sind endaga kaasa järgmisele seiklusele.
Land Cruiser sündis aastal 1951 ja kandis tollal nime Toyota BJ. Samal aastal sai auto üle ilma kuulsaks, kui sõitis esimese maismaasõidukina edukalt kõrgel Fuji mäel asuvasse laagrisse. Kui BJ sai 1954. aastal nimeks Land Cruiser, oligi legend sündinud.
Uus mudel 20 oli sama praktiline kui originaal, aga täiustatud vedrustuse ja eri keretüüpidega. Land Cruiser 20 oli Toyota peamine ekspordimudel ning aitas Toyotale luua vastupidavate sõidukite tootja maine.
Jõulise oleku, valge katuse, ümarate tagaakende ja lühikeste ülenditega omanäoline mudel 40 oli esimene Land Cruiser, mis oli varustatud kahekäigulise vahekastiga, mis parandas maastikusõiduomadusi veelgi
Land Cruiser 40 oli 25 aastat vana, kui Toyota esitles mudelit 70. See oli oma eelkäijast rafineeritum ja luksuslikum, ent suurepärase maastikusõiduvõime ja vastupidavusega, mis on nüüdseks saanud Land Cruiseri sünonüümideks.
Maanteesõiduomadusi parandava esivedrustusega rikastas funktsionaalne mudel 90 Land Cruiseri kontseptsiooni uue tehnikaga ning suurendas pakutavate bensiini- ja diiselmootorite võimsust.
1997. aastal alanud suuremahulise arendusprogrammi tulemusena võeti mudelil 120 uuesti kasutusele Land Cruiseri omanäoline disain. Disainikontseptsiooni töötas välja Toyota Euroopa tippdisainikeskus ED2.
2009. aastal saabunud mudeli 150 puhul oli erakordne vastupidavus ühendatud ületamatu maastikusõiduvõimega, mis on Land Cruiseri legendi alus. Sellest ajast alates viib kogu maailmas populaarne Land Cruiser inimesi kõikjale, kuhu nad soovivad minna.
Erimudel First Edition on eksimatult äratuntav oma ainulaadse värvivaliku ja silmatorkava kahetoonilise viimistlusega, mida täiendavad suurepäraselt Land Cruiseri ajaloost inspireeritud kujundus ja traditsioonilised ümmargused esituled. Piiratud arvuga erimudelil on ka eriline valgussignatuur, ainulaadsed kleebised „First Edition“ ja logod uste siseküljel.
Uue Land Cruiseri igal elemendil on kindel põhjus. Madal aknajoon tekitab suure klaaspinna, mis tagab suurepärase nähtavuse. Sissepoole paigutatud esituled on maastikul kahjustuste vastu kaitstud.
Algne Land Cruiser oli pigem konstruktori- kui disaineritöö ja seega funktsiooni võidukäik vormi üle – nagu autosid tulebki ehitada. Samasugust karmi autentsust silmas pidades kujundati ka uus Land Cruiser. Võimsate, pika mootorikattega proportsioonide ja lihtsa esteetikaga uus maastikusõiduetalon on metalli valatud maastikuvallutaja.
Uue Land Cruiseri igal elemendil on kindel põhjus. Madal aknajoon tekitab suure klaaspinna, mis tagab suurepärase nähtavuse. Sissepoole paigutatud esituled on maastikul kahjustuste vastu kaitstud.
20-tollised rattad annavad igasugusel maastikul erakordse haardumise ja veojõu. Tänu trapetsikujulistele rattakoobastele pääseb pori sealt kergesti välja, võimaldades vaba liikumist ka kõige keerulisemates oludes.
Land Cruiseri täispikkuses panoraamkatus pakub imelisi vaateid. Ükskõik kuhu seiklus Sind ka ei viiks, lase maailm enda juurde.
Rasked sõiduolud nõuavad head vaatevälja. Land Cruiseris istud kõrgel ning madal horisontaalne armatuurlaud ei takista vaadet ümbrusele.
Toyota elukutseliste rallisõitjate sõnul on käigukangi ümber asuvate juhtnuppude kasutamine nüüd ergonoomiline ja mugav.
Suure, paindliku ja funktsionaalse pakiruumi saab teise ning kolmanda istmerea allaklappimisega veelgi suuremaks muuta.
Maastikul liiklema loodud Land Cruiser kasutab uut jäika platvormi GA-F, mida on täiendatud erksa ja rafineeritud elektroonilise roolivõimendiga. Pikakäiguline vedrustus ja stabilisaatorvarraste lahutamise mehhanism SDM annavad ratastele tohutu liikumisulatuse.
Land Cruiseri ajatu silueti taga peitub palju rohkem kui vaid hea välimus. Keret kandev tugevdatud jäik raam annab parema manööverdusvõime ja juhitavuse. Lühikesed ülendid ja kõrgem asend suurendavad kliirensit ja võimaldavad sõita ka läbi sügava vee.
Süsteem Multi-Terrain Select optimeerib maastikel vedrustuse ja jõuülekande tööd. Kui sõit läheb keeruliseks, hoiab Crawl Control kiirust, et saaksid keskenduda rataste asendile ja roolimisele.
Lisateabe saamiseks ja oma uue Land Cruiseri reserveerimiseks klõpsa allpool.