toyota land cruiser

Uudismudelid


Mirai toyota FT86 open FT Concept toyota RAV4
  

Mirai

Mirai kasutab Toyota kütuseelementide süsteemi (TFCS), mis ühendab endas nii kütuseelementide kui ka hübriidtehnoloogia ning kasutab Toyota enda välja töötatud uut kütuseelementide patareid FC Stack ja vesiniku kõrgsurvepaake. TFCS on sisepõlemismootoritest energiatõhusam ning ei tekita sõidu ajal üldse CO2 ega teisi saasteaineid. Mirai pakub seejuures bensiinimootoriga sõidukitega võrdväärset mugavust ja suurt sõiduulatust. Vesiniku tankimiseks kulub ainult umbes kolm minutit.

  

C-HR

2016. aasta Genfi autonäitusel maailma esmaesitlusele tulnud Toyota C-HR tugevdab Toyota kohalolekut crossover’ite turul. Toyota mudelivalikus ja oma klassis silmapaistev Toyota C-HR väljendab Akio Toyoda sihikindlat soovi võimaldada suuremat stiilivabadust ja edendada inseneriloovust, et seeläbi saavutada pilkupüüdev kujundus ja pakkuda suuremat sõidunaudingut. C-HRi ainulaadset olemust iseloomustab paindlikkus. Tänu Toyota uuele veermikuarhitektuurile (TNGA) saavad sõidukiarendajad demonstreerida seda kolmes põhivaldkonnas – kujundus, mootor ja dünaamilisus –, lähenedes üha levinumale crossover’ite klassile uuel, värskel viisil.

  

Hilux

Vastupidavam, tugevam ja maastikul võimekam kui kunagi varem – uus mudelipõlvkond on endiselt üdini Hilux. Ent see tähistab ka pikapite uue ajastu algust, vastates oma stiili, mugavuse, ohutuse ja täiustatud tehnoloogiaga ka nende kasutajate vajadustele, kes on vabaajasõidukite omaduste suhtes väga nõudlikud.

Oma kvaliteedi, vastupidavuse ja töökindluse poolest tuntud Hilux, mis ei löö millegi ees kõhklema, tekitab jätkuvalt hämmastust põhjapooluse, Islandi vulkaanide ja Antarktika vallutamisel ning saavutab poodiumi-kohti ka Dakari rallil.

  

Kikai

Toyota usub, et ka masinad, mis on sündinud inimeste teadmiste, loovuse, pühendumuse ja meisterlikkuse tulemusena, peaksid olema imetlusobjektiks.

2016. aasta Genfi autonäitusel esimest korda Euroopa publiku ette jõudnud TOYOTA KIKAI on loodud tutvustama, tugevdama ja ennekõike tähistama masinate loomulikku veetlust: nende detailsust, mehaanilist keerukust ja muidugi liikumise ilu. KIKAI kui tõelise ideeauto kujundus on kütkestav, tuginedes ühtaegu moodsa auto põhiideedele, ent olles neist samas vaba.