Toyota C-HR Hybrid, Crossover, 2.0 hübriid, e-CVT, esirattavedu, GR SPORT

Orienteeruv tarneaeg

11.03.2022

Keretüüp Crossover
Interjöör
Istekohti 5
Mootor 2.0 Hybrid e-CVT (Esirattavedu)
Kütus Hübriid (bensiin)
CO₂ 120 g/km
Kütusekulu 5.3 l / 100 km
Käigukast e-CVT
Veoskeem
Värvus Bi-tone Emotional Red 2 (3U5/202)
Kood MT23690030

Varustused

Premium värv
690 € (Sisaldub hinnas)

Tehnilised andmed

Müratase sõidu ajal (dB(A)) (dB(A))
65.0
Kütusekulu, kombineeritud (l/100 km) (WLTP) (l / 100 km)
5.3
Kütusekulu, kombineeritud (l/100 km) (WLTP) (l / 100 km)
5.3
CO2, kombineeritud (g/km) (WLTP) (g/km)
120
CO2, kombineeritud (g/km) (WLTP) (g/km)
120
Müratase seistes (dB(A)) (dB(A))
66.6
Silindrite arv
Reas 4
Klapimehhanism
16-klapiline, DOHC
Kütuse sissepritse süsteem
SFI
Suurim võimsus (DIN hj) (DIN hj)
184
Töömaht (cm³) (Töömaht (cm³))
1987
Suurim võimsus (kW) (kW / p/min)
135
Suurim pöördemoment (Nm) (Nm / p/min)
190/4400-5200
Sisepõlemismootori suurim võimsus (DIN hj)
152
Surveaste
14.0:1
Hübriidsõiduki aku: mahtuvus Ah (h) (Ah)
6.5
Elektrimootor, ees: suurim võimsus (kW) (kW)
80
Elektrimootor, ees: suurim pöördemoment (Nm) (Nm)
202
Elektrimootor, ees: suurim pinge (V) (v)
650
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (kW) (kW)
135
Hübriidsüsteemi koguvõimsus (DIN hj) (DIN hj)
184
Ülekande tüüp
Multi-Stage Hybrid Transmission
Käiku
1
Tippkiirus (km/h) (km/h)
180
Kiirendus, 0–100 km/h (sekundit)
8.2
Õhutakistuskoefitsient
0.32
Esivedrustus
MacPhersoni vedrustus
Tagavedrustus
Topeltõõtshark-tagavedrustus
Pidurid, ees
Ventileeritud ketaspidurid
Pidurid, taga
Ketas
Täismass, kokku (kg) (kg)
1930
Tühimass (kg) (kg)
1485-1520
Piduritega järelhaagise suurim lubatud mass (kg) (kg)
725
Ilma piduriteta järelhaagise suurim lubatud mass (kg) (kg)
725
Istmete arv (istet)
5
Pikkus (mm) (mm)
4395
Laius (mm) (mm)
1795
Kõrgus (mm) (mm)
1555
Teljevahe (mm) (mm)
2640
Madalaim kütusesäästlikkuse klass
B
Madalaim märghaardumise klass
A
Madalaim veeremismüra tase
72

Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. Amserv omab õigust hindu muuta. Pildid on illustratiivsed.