• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates: 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR
      Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest)
      Lepingutasu (km-ga): 15 EUR
      Lepinguperiood: 6-48 kuud
      Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    Hübriidmudelid

     

    Hübriid on moes

    Kui meie esimesed hübriidid teedele jõudsid, arvasid mõned, et kahe mootoriga auto on endiselt tulevikumuusika, ent Prius oli oma ajast ees. Nüüd, kõigest kaks aastakümmet hiljem, on hübriidsõidukite omanikke üle maailma enam kui kümme miljonit.

    Mis on hübriid?

    Hübriidiga on elu kergem

    Kahest mootorist hoolimata ei ole hübriidiga sõitmises midagi keerulist. Veendu ise, et meie hübriididega on sama lihtne sõita kui tavalise autoga.

    Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.

    Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius.

    Kaks korda rohkem võimsust, kaks korda rohkem lõbu

    Meie hübriididel on kaks mootorit: üks bensiini- ja üks elektrimootor. Need mootorid töötavad koos, et tagada suurem jõudlus ja tundlik pöördemoment just siis, kui seda vajad. Kui peaksid aga vajama lisavõimsust, siis vajuta lihtsalt nupule „Power” ja naudi sõitu.

    Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat. Mirum est notare quam littera gothica, quam nunc putamus parum claram, anteposuerit litterarum formas humanitatis per seacula quarta decima et quinta decima.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.

    Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius.

    • Nutikas võimsus igaks reisiks

      Ülesmäge sõit: maksimaalse jõudluse tagamiseks käitavad sõidukit mõlemad mootorid korraga.
      Aeglustamine ja pidurdamine: süsteem töötab tekkiva kineetilise energia ümber ja laeb sellega akut.
      Möödasõit: maksimaalse jõudluse tagamiseks käitavad sõidukit mõlemad mootorid korraga. 
      Kohapeal seismine: mõlemad mootorid lülituvad automaatselt välja, nii et tühikäigul ei kulu üldse energiat.

    • Meeldivalt väike kütusekulu

      Pole mingi saladus, et linnasõit suurendab enamikul autodel kütusekulu. Hübriidid ei käitu nagu enamik autosid. Nimelt töötavad nad energiat ümber ning neil on kaks mootorit: üks bensiini- ja üks elektrimootor. Selline täiuslik kooslus tagab muljetavaldavalt väikese kütusekulu − alates 3,3 liitrist 100 km kohta. See on suurepärane näitaja, mida on võimalik ökorežiimil sõites veelgi vähendada. Kui soovid viia selle arvu nullini, siis vali lihtsalt elektrirežiim, käi pedaaliga õrnalt ümber ja kuni kiiruseni 50 km/h ei tarbi auto piiskagi kütust.

      auto piiskagi kütus     

    Nam liber tempor cum soluta nobis eleifend option congue nihil imperdiet doming id quod mazim placerat facer possim assum. Typi non habent claritatem insitam; est usus legentis in iis qui facit eorum claritatem. Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius.      

    Hübriidi omamise eelised

    Ükskõik kas otsid võimalust sõidukirge värskendada, soovid vähendada transpordikulu või tahad nautida sõidukit, mis on keskkonnasõbralik – Toyota hübriidil on väga palju muljetavaldavaid eeliseid.

    • Hübriid teeb elu hõlpsaks – lihtsalt istu sisse ja sõida

      Meie hübriidide eesmärk on muuta sõitmine nii hõlpsaks kui vähegi võimalik. Võimsusnuppu „Power” vajutades ei kostu mingit heli, ilmub vaid teade, et sõiduk on valmis. Hübriidsüsteem kontrollib ennast – kõik hübriidid on automaatsed –, misjärel võid libistada käigukangi asendisse „Drive” ja nautida sõitu.

    • Hübriid: kaks mootorit töötavad käsikäes

      Hübriidiga linnas ringi sõites kuuled kõike, mis on oluline, sest elektrimootor liigutab sõidukit peaaegu hääletult. Elektrimootor teeb suuremal kiirusel ökonoomse bensiinimootoriga sujuvat koostööd. Just sel hetkel, mil võimsust kõige enam vajad, hakkavad kaks jõuallikat töötama nagu üks.

    • Hübriidi akud on alati laetud

      Hübriidi puhul ei ole vaja sõiduulatuse pärast muretseda: täida lihtsalt kütusepaak ja jätka reisi nii nagu tavalise autoga. Kui aku tühjeneb, laetakse see ülejääva mootorivõimsuse abil uuesti täis. Ja iga kord, kui pidurdad, kasutatakse ka see energia aku laadimiseks ära, seega ei lähe midagi raisku.

    • Sõbralik nii rahakoti kui ka keskkonna vastu

      Peale selle, et hübriidi rooli taga valdab sind tõeliselt mõnus tunne, hakkad peagi hindama ka seda, kui palju hübriidi abil on võimalik säästa. Meie hübriidid tunnevad end suurlinnas tõeliselt koduselt − et säästa kütust ja sinu rahakotti, lülitavad nad linnasõidul bensiinimootori välja nii tihti kui vähegi võimalik. Väikese kütusekuluga kaasneb ka väike heitmete hulk. Meie hübriidide CO2 heitkogus on oma klassis üks väiksemaid ning erinevalt diiselautodest on õhku paisatavate kahjulike lämmastikoksiidide (NOx) hulk väga väike.

    Korduma kippuvad küsimused hübriidautode kohta

    Kui sageli tuleb hübriidide akusid vahetada?
    Meie hübriidsõidukite akud on ette nähtud kasutamiseks auto kogu elutsükli jooksul. Kõigil uutel hübriidsüsteemi osadel on viieaastane / 100 000 km* garantii. Kui sinu hübriidsõiduk käib hübriidajami korrasoleku kontrollis, pikeneb hübriidaku garantii veel ühe aasta / 15 000 km* võrra.  * Olenevalt sellest, kumb enne täitub.

    Kas hübriidsõiduki akut saab ümber töötada?
    Jah. Sinu lähim Toyota volitatud remonditöökoda aitab sul hübriidaku sõidukilt eemaldada ja utiliseerida. Aastal 2006 vastu võetud ELi direktiivi 2006/66/EÜ järgi peavad Yaris Hybridi ja teiste sarnaste mudelite nikkel-metallhüdriidakude ümbertöötamise eest vastutavad firmad töötama aku kaalust ümber vähemalt 50%.

    Kuidas toimida, kui sõiduki aku saab tühjaks?
    Seda ohtu ei ole, et Toyota hübriidaku saab tühjaks, sest akut laaditakse sõidu ajal. Kõrgetasemeline süsteem jälgib pidevalt bensiinimootori ja aku tööd ning lülitab sõiduki vajaduse korral sujuvalt teisele režiimile.

    Kas hübriidsõiduki hooldus on kallis?
    Toyota hübriidsõiduki hooldus maksab umbes sama palju kui tavalise Toyota sõiduki oma ning seda saab teha igas Toyota volitatud remonditöökojas. Tegelikult võivad mõned osad, näiteks piduriklotsid, tänu hübriidsõiduki regeneratiivsele pidurisüsteemile isegi vähem kuluda.

    Kas hübriidsõiduk saab jätkata sõitmist elektri jõul, kui bensiinipaak saab tühjaks?
    Ei. Kuigi meie täishübriidsed mudelid saavad töötada ka täiselektrilisel režiimil, ei ole nad mõeldud tühja bensiinipaagiga sõitmiseks. See võib hübriidsüsteemi tugevalt kahjustada.

    Võta vastu hübriidi väljakutse!

    Vaata mida see tähendab ja broneeri proovisõit juba täna lähimas Amservi esinduses!