Korduma kippuvad küsimused


 

Toyotaga sõitmine pole olnud kunagi parem ning MyT digiteenustega on kogemus veel täiuslikum, sest Sulle on tagatud maksimaalne mugavus ja kontroll oma auto üle, kus iganes Sa ka ei sõidaks. Tehnika ei pea heidutama. Meil on vastused kõigile Sinu küsimustele MyT digiteenuste kohta. MyT digiteenuste abil suhtleb Sinu auto vaevata välismaailmaga. Saad sõita tõhusamalt ja nutikamalt. Oleme teinud selle võimalikult lihtsaks, kuid kindlasti on Sul ikkagi küsimusi. Vastame neile heameelega.

  
    • Miks luua MyT konto?

    MyT kontoga saad hallata oma multimeediasüsteemi ning võtta MyT rakenduse ja My Toyota kliendiportaali kaudu vastu kasulikke märguandeid oma auto kohta.

    • Kas saan kasutada MyT digiteenuseid mõnes teises Toyotas?

    MyT rakendus on seotud sõiduki valmistajatehase tähise (VIN) ja auto omanikuga, mistõttu saad kasutada rakendusega seotud teenuseid ainult selles autos.

    • Kas minu pere teised liikmed saavad kasutada MyT digiteenuseid?

    MyT rakenduse digiteenused on piiratud auto omanikuga, kuid sõiduki valmistajatehase tähise (VIN) saab lisada mitmele kontole.

    • Mul on auto, kus peaksid olema MyT digiteenused, kuid need pole vist aktiveeritud. Mida teha?

    Kui Sa pole kindel, kas Sinu MyT rakenduse digiteenused on aktiveeritud, mine MyT rakendusse. Klõpsa rattasümbolil, mille leiad avalehe paremast ülemisest nurgast. Mine menüüsse „Seaded“ ja vali vaheleht „Auto“. Kui näed teadet „Aktiveeri digiteenused“, tähendab see, et teenused ei ole veel aktiveeritud. MyT rakenduse digiteenuste aktiveerimiseks pead minema oma edasimüüja juurde.

    Kiire viis kontrollimaks, kas MyT rakenduse digiteenuste on sisse lülitatud, on vaadata, kas rakenduse avalehel on näha viimase sõidu andmed.

    • Kuidas muuta MyT salasõna?

    ​​Salasõna saab muuta MyT rakenduses. Rattasümboli kaudu, mille leiad avalehe paremast ülemisest nurgast, pääseb menüüsse „Seaded“. Vali salasõna muutmine ning sisesta oma praegune ja uus salasõna. Seejärel kinnita ja salvesta uus salasõna.

    Kui oled oma salasõna unustanud, saad küsida uue salasõna sisselogimislehelt, sisestades oma e-posti aadressi.

    • Mille poolest erinevad MyT rakendus ja My Toyota kliendiportaal?

    Samad kasutajaandmed tagavad Sulle ligipääsu nii MyT rakendusele kui ka My Toyota kliendiportaalile.   

    MyT rakendus võimaldab kasutada järgmisi MyT digiteenuseid:   

    - leia mu auto
    - saada autosse
    - autost ukseni
    - hübriidi juhendamine
    - sõiduanalüüs
    - hoolduse broneerimine
    - hoolduse meeldetuletused
    - hooldusajalugu


    My Toyota kliendiportaalist saad üksikasjalikku teavet oma auto kohta ning osta ja hallata teenuseid. Portaalis on saadaval järgmised teenused:

    - autoostude ajalugu, omanikuandmed ja tellimuse jälgimine
    - saada autosse
    - hoolduse broneerimine
    - hoolduse meeldetuletused
    - hooldusajalugu
    - sõiduki andmed
    - omaniku käsiraamat
    - kaardiuuendused
    - halda profiiliseadeid