GR Yaris - sündinud WRCst

  • Uus GR Yaris pole tavaline kuumpära

    See on tõupuhas sportauto. Sündinud WRCst. Selle mudeli puhul pole mindud kompromissidele, vaid selle on loonud inimesed, keda ühendab üks kirg – soov võita. TOYOTA GAZOO Racingu rallimeeskonnaga koostöös sündinud mudel põhineb autospordi tippude teadmistel ja tehnoloogial ning saab tänu sellele edukalt hakkama ralli maailmameistrivõistlustel, kuid samal ajal on mõeldud looma tõelist sportauto tunnetust nendel teedel, kus kulged igapäevaselt sina.

  • Kõik GR-FOURi jaoks

    Uue Yarise südameks on GR-FOUR, Toyota esimene sport-nelikveosüsteem peale kahtekümmet aastat. Arendatud koostöös TOYOTA GAZOO Racingu rallimeeskonnaga ning saanud viimase lihvi WRC rallisõitjate poolt, tagab GR-FOUR enneolematu haardumise ja juhitavuse.

  • Juhi oma kogemust

    GR Yarise nelikveorežiimi regulaatori abil saab esi- ja tagasilla vahelist pöördemomenti viivituseta reguleerida. Kolm režiimi, track (50:50), sport (30:70) ja normal (60:40), võimaldavad kohandada auto juhitavust vastavalt oludele ning valida parim kombinatsioon ringrajale, maanteele või linnasõiduks.

  • Loodud ringrajale

    Eesmine ja tagumine Torseni piiratud libisemisega diferentsiaal (LSD) on osa GR Yarise Ringrajapaketist. Vasak- ja parempoolse ratta vahelise pöördemomendi juhtimisel suunab LSD ratastele optimaalse jõu, maksimeerides kiirust ja pakkudes sulle suuremat lõbu roolis.

Võidusõidule omane reaktsioonivõime

GR Yarise kapoti all peitub mootor, mis on kõike muud kui tavaline. Kompaktne, kerge ja kõrgeid pöördeid pakkuv joovastav 1,6-liitrine turboülelaaduriga mootor on valmis kiirelt reageerima ringrajal ja pakkuma põnevust ka maanteel.

  • Maailmatasemel esineja

    Tootes 261 DIN hj ja 360 Nm pöördemomenti, on see maailma võimsaim 3-silindriline mootor. Linnas kompaktne ja hõlpsasti sõidetav, kuid vahetu ja põnev ka väljaspool linna. GR Yaris pakub pulssi kiirendavat jõu ja kaalu suhet 4,9 kg DIN hj kohta.

  • Võimsuse taltsutamine

    Selle jõu rakendamiseks on uus spetsiaalne platvorm, millel on suure jõudlusega topeltõõtshoovaga vedrustus. Võimsad kaheosalised 356 mm läbimõõduga esikettad koos neljakolviliste pidurisadulatega tagavad vankumatu peatumisvõime. Täpne 6-käiguline manuaalkäigukast haarab sind endasse ja pakub tõelist meelelahutust.

Loodud võitjaks

Erinevalt enamikust uutest autodest ei ole GR Yaris loodud lihtsalt päid pöörama, vaid karikaid noppima – ja seda stiilselt. Madal, lai ja dramaatiline – aerodünaamilise disaini juures kasutatakse hulgaliselt kaalu säästvaid materjale, et tagada võitu Soome Rally kiiretel käänakutel ja sinu lemmiktee voolavates kurvides. 

  • Mida kergem, seda parem

    Halastamatu soorituse nimel on tavalisest Yarise kerest maha võetud 38 kg. Süsinikkiust polümeerkatuse, raamita uste ja alumiiniumist kapoti, uste ja tagaluugiga kompaktne sportauto premeerib meid paindlikkuse, vahetuse ja täpsusega.

  • Madalam, laiem, sujuvam

    Aerodünaamilise jõudluse optimeerimiseks ja jahutuse maksimeerimiseks viis tuuletunneli katseid läbi TOYOTA GAZOO Racingu World Rally Team. GR Yarise omanäoline kupee siluett ja 91 mm madalam katusejoon tagavad õhu sujuva juhtimise auto taha.

Valmistatud Motomachis

Tõeliselt erilise sportauto ehitamiseks, nagu seda on GR Yaris, on maailmas vaid üks sobiv koht – Motomachi Jaapanis. Motomachis on sündinud sellised legendid nagu Lexus LFA ja Supra A80 ning nüüd on sinna üles seatud esimene GR-i tootmisliin, kus hakatakse käsitsi valmistama väga erilist kuumpä