• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    GR Supra - keskendu tundele

    Keskendu tundele

    Uue Toyota GR Supra väljatöötamise ajendiks ei olnud üksnes jõudlusnäitajad ega ajalehe veergudele jõudvad ringiajad, vaid kindel keskendumine rooli taga tekkivale tundele. Meeliülendav segu võimsusest, tasakaalust ja nobedusest pakub autofännidele ülimat sõidunaudingut.

     

    Juhitavus

    Uus Toyota GR Supra on sportauto selle kõige puhtamal kujul. Tänu lühikesele teljevahele ja laiale rööpmele, kergele kaalule ja madalale raskuskeskmele ning ülijäigale kerele ootab autofänne ees meelilülendav segu võimsusest, nobedusest ja täpsest juhitavusest. Sellise tunde tekitamiseks tuleb kompromissid unustada.

    • Mänguks valmis

      Uues Toyota GR Supras on oma osa ka adaptiivvedrustusel (AVS). Topeltliigendiga MacPherson-esivedrustus ja viiehoovaline tagavedrustus pakuvad kõrgel tasemel mugavust, kui soovite lõõgastuda ja erakordselt head juhitavust, kui tahate mängida.

    • Jäigem ja täpsem

      Uue Toyota GR Supra suur kerejäikus võimaldas sillageomeetria ja amortide täpsemaid ja detailsemaid seadistusi. Esivedrustuse poolraam ja juhthoova kinnituspunktid on äärmiselt jäigad, et parandada täpsust kurvides. Tänu alumiiniumi kasutamisele juhthoobade ja liigendlaagrite juures on auto vedrustamata mass väiksem, parandades nobedust ja tõhusust.

    • 50 : 50. Kompromissideta

      Uue Toyota GR Supra esipaigutusega mootor ja tagasillavedu tagavad täiusliku kaalujaotuse suhtega 50 : 50. Tänu alumiiniumist ja terasest komposiitraamile, mis tagab uskumatu jäikuse ja kerguse, saavad juhid nautida kindlustunnet suurendavat stabiilsust, näiliselt piiramatut haarduvust ja neutraalset juhitavust.

    • Kuldne suhe

      Parim tasakaal nobeduse ja stabiilsuse vahel saavutatakse, kui teljevahe ja rööpme suhe on vahemikus 1,5 - 1,6. Maailmatasemel mootorispordi tehnikale ja disainile toetudes on uus Toyota GR Supra saavutanud ideaalse nn kuldse suhte 1,55, mis tagab piiri peal sõites erakordse nobeduse ja tasakaalu.

    Sooritusvõime

    End nii maanteel kui ka võidusõidurajal koduselt tundva uue Toyota GR Supra 3,0-liitrisel kuuesilindrilisel reasmootoril on olemas kõik vajalik meelte stimuleerimiseks.

    See masin pakub oma kaksikspiraaliga turbolaaduriga, ülitäpse otsepritsesüsteemiga ja muudetava klapiajastusega võimsust 340 DIN hj võimsust ning pöördemomenti 500 Nm. Selle tulemusena sööstab Toyota GR Supra 100 km/h-ni vaid 4,3 sekundiga ning tippkiiruseks on 250 km/h.

    • Juhtimisrežiimid

      Kaks juhtimisrežiimi lubavad teil uut Toyota GR Suprat oma tujuga kohandada. Lülitage režiimilt Normal režiimile Sport ja vaid hetkega on mootori hääl ja tundlikkus, käiguvahetusskeem, vedrustus, rooli töö ja aktiivdiferentsiaal soorituseks valmis. Kui soovite sõiduki üle veelgi suuremat kontrolli, valige spetsiaalne võidusõiduraja režiim, mis piirab sõiduki stabiilsussüsteemi sekkumist.

    • Aktiivdiferentsiaal

      Uue Toyota GR Supra aktiivdiferentsiaal parandab oluliselt stabiilsust ja tõhusust, kui rehvid on viimase piirini viidud. Tulemust on tunda kurvi igas lõigus, stabiilsus pidurdamise ajal ja kurvis on paranenud ning haarduvus on kurvist välja kiirendades maksimaalne.

    • 8-käiguline automaatkäigukast

      Uue Toyota GR Supra ülisujuva tööga kuuesilindrilise mootori juurde kuulub roolil asuvate juhtplaatidega kaheksakäiguline automaatkäigukast, mis pakub välkkiiret käiguvahetust ja täpset juhitavust kurvides, kui tingimused seda lubavad.

    • Esmaklassiline pidurdusjõud

      Selleks, et juhid saaksid sõiduki dünaamilist potentsiaali täiel määral ära kasutada, on uue Toyota GR Supra tippklassi piduritel nelja kolviga Brembo pidurisadulad ning 19-tollistele sepistatud velgedele paigaldatud ülihea haarduvusega Michelin Pilot Super Sport rehvid. 

    Disain

    Pika kapoti, kompaktse kere ja topeltkumerusega katusega uue Toyota GR Supra silmapaistev disain tekitab põnevust autofännides ja võidab klassikaliste sportautode austajate südamed ning meeled.

    Disainikontseptsioon Condensed Extreme, mida Toyota tutvustas esmakordselt Californias asuva CALTY stuudio FT-1 ideeauto näol, ühendab võidusõiduauto aerodünaamika moodsa ja võimsa välimusega, mis viitab suurepärasele sooritusvõimele.

    • Disainikontseptsioon „Condensed Extreme”

      Disainikontseptsioon „Condensed Extreme” viitab otseselt uue Toyota GR Supra välimusele. Mõiste „Condensed” võrdub siin suure läbimõõduga rehvide, lühikese teljevahe ja üldpikkusega ning „Extreme” väljendub sõiduki laiuses, salongi kompaktsuses ja laias rataste vahes. Need omadused parandavad nii manööverdatavust kui ka stabiilsust.

    • GAZOO Racing-stiilis aerodünaamika

      Maailmatasemel mootorispordi tehnikale toetuses saavutab uus Toyota GR Supra nii optimaalse õhutakistuse ja tõstejõu kui ka ideaalse kaalu jaotumise esi- ja tagaosa vahel. Silmatorkav topeltkumerusega katus vähendab õhutakistust ilma sõitjate pearuumi ohverdamata ning kaarduv tagaspoileri serv vähendab autole mõjuvat tõstejõudu.

    • Silmapaistvad detailid

      Uue Toyota GR Supra laia rataste vahet ja lühikest teljevahet täiendavad imposantsed 19-tollised sepistatud veljed ja silmatorkavad kuue LEDiga esituled. Kummardusena sportlikele juurtele koosnevad tagumine udutuli ja tagurdustuled tagakaitseraua keskel asetsevatest LED-idest. 

    Mugavus

    Juhile keskendunud kokpitiga, võidusõiduautodest inspiratsiooni saanud istmetega ja tipptehnoloogiaga uus Toyota GR Supra on mitmekülgne auto, mis pakub soovi korral GT-le omast mugavust ja vajadusel sportautolikku juhitavust. 8,8-tolline tsentraalne multimeediasüsteem annab juurdepääsu navigatsioonile, muusikale ja käed vabad helistamisele.

    Süsteemid Smart Entry ja Push Start ning suur ja laiendatav pagasiruum lihtsustavad igapäevaelu.

    • Võidusõiduautost inspireeritud istmed

      Uue Toyota GR Supra võidusõiduautost inspireeritud ja elektriliselt reguleeritavad (sh nimmetugi) istmed pakuvad integreeritud soojendust ja mälufunktsioone. Sport-tasemel Alcantaraga ja Premium- ning A90 seeria tasemetel nahaga kaetud istmed on mugavad ja äärmiselt toetavad igas olukorras, aga eriti võidusõidurajal.

    • Ülikvaliteetne teabe- ja meelelahutussüsteem

      Nendel hetkedel, kui soovite lõõgastuda, pakub uus Toyota GR Supra Sport-varustustase 10 kõlariga audiosüsteemi koos Bluetooth®-i ja USB ühendustega ning tsentraalset 8,8-tollist ekraani, kust pääseb ligi navigatsioonisüsteemile. Premium-mudelite Sport-taseme varustusse kuulub 12-kõlariga tippklassi JBL helisüsteem ja juhtmeta mobiililaadija.

    • Kohanduvad esituled

      Uus Toyota GR Supra annab alati teest suurepärase ülevaate. Kohanduvate esitulede, tagatulede ja päevasõidutulede juures on kasutatud LED-tehnoloogiat ning kõik tahavaatepeeglid on isetumenevad. Vihmaanduritega klaasipuhastid ja tahavaatekaamera pakuvad suurendavad juhi mugavust veelgi.

    • Ohutus eelkõige

      Toyota GR Supra suguse võimsa sportauto jaoks on turvalisus ülioluline. Supra Safety + paketti kuuluvad pimenurga jälgimissüsteem ja sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem, tagant küljelt läheneva sõiduki hoiatussüsteem, otsasõiduohu hoiatus, nutikad parkimisandurid koos automaatpidurdusega ja E-Call funktsioon, mis tõsise avarii korral teavitab hädaabiteenistust automaatselt sõiduki asukohast. Kõikide Toyota GR Supra versioonide standardvarustusse kuulub Stop and Go funktsiooniga kohanduv kiirushoidik.