Leia oma soovide järgi kõigi mudelite seast just endale sobivaimad
Uue Toyota GR Supra väljatöötamise ajendiks ei olnud üksnes jõudlusnäitajad ega ajalehe veergudele jõudvad ringiajad, vaid kindel keskendumine rooli taga tekkivale tundele. Meeliülendav segu võimsusest, tasakaalust ja nobedusest pakub autofännidele ülimat sõidunaudingut.
Uus Toyota GR Supra on sportauto selle kõige puhtamal kujul. Tänu lühikesele teljevahele ja laiale rööpmele, kergele kaalule ja madalale raskuskeskmele ning ülijäigale kerele ootab autofänne ees meelilülendav segu võimsusest, nobedusest ja täpsest juhitavusest. Sellise tunde tekitamiseks tuleb kompromissid unustada.
Uues Toyota GR Supras on oma osa ka adaptiivvedrustusel (AVS). Topeltliigendiga MacPherson-esivedrustus ja viiehoovaline tagavedrustus pakuvad kõrgel tasemel mugavust, kui soovite lõõgastuda ja erakordselt head juhitavust, kui tahate mängida.
Uue Toyota GR Supra suur kerejäikus võimaldas sillageomeetria ja amortide täpsemaid ja detailsemaid seadistusi. Esivedrustuse poolraam ja juhthoova kinnituspunktid on äärmiselt jäigad, et parandada täpsust kurvides. Tänu alumiiniumi kasutamisele juhthoobade ja liigendlaagrite juures on auto vedrustamata mass väiksem, parandades nobedust ja tõhusust.
Uue Toyota GR Supra esipaigutusega mootor ja tagasillavedu tagavad täiusliku kaalujaotuse suhtega 50 : 50. Tänu alumiiniumist ja terasest komposiitraamile, mis tagab uskumatu jäikuse ja kerguse, saavad juhid nautida kindlustunnet suurendavat stabiilsust, näiliselt piiramatut haarduvust ja neutraalset juhitavust.
Parim tasakaal nobeduse ja stabiilsuse vahel saavutatakse, kui teljevahe ja rööpme suhe on vahemikus 1,5 - 1,6. Maailmatasemel mootorispordi tehnikale ja disainile toetudes on uus Toyota GR Supra saavutanud ideaalse nn kuldse suhte 1,55, mis tagab piiri peal sõites erakordse nobeduse ja tasakaalu.
End nii maanteel kui ka võidusõidurajal koduselt tundva uue Toyota GR Supra 3,0-liitrisel kuuesilindrilisel reasmootoril on olemas kõik vajalik meelte stimuleerimiseks.
See masin pakub oma kaksikspiraaliga turbolaaduriga, ülitäpse otsepritsesüsteemiga ja muudetava klapiajastusega võimsust 340 DIN hj võimsust ning pöördemomenti 500 Nm. Selle tulemusena sööstab Toyota GR Supra 100 km/h-ni vaid 4,3 sekundiga ning tippkiiruseks on 250 km/h.
Kaks juhtimisrežiimi lubavad teil uut Toyota GR Suprat oma tujuga kohandada. Lülitage režiimilt Normal režiimile Sport ja vaid hetkega on mootori hääl ja tundlikkus, käiguvahetusskeem, vedrustus, rooli töö ja aktiivdiferentsiaal soorituseks valmis. Kui soovite sõiduki üle veelgi suuremat kontrolli, valige spetsiaalne võidusõiduraja režiim, mis piirab sõiduki stabiilsussüsteemi sekkumist.
Uue Toyota GR Supra aktiivdiferentsiaal parandab oluliselt stabiilsust ja tõhusust, kui rehvid on viimase piirini viidud. Tulemust on tunda kurvi igas lõigus, stabiilsus pidurdamise ajal ja kurvis on paranenud ning haarduvus on kurvist välja kiirendades maksimaalne.
Uue Toyota GR Supra ülisujuva tööga kuuesilindrilise mootori juurde kuulub roolil asuvate juhtplaatidega kaheksakäiguline automaatkäigukast, mis pakub välkkiiret käiguvahetust ja täpset juhitavust kurvides, kui tingimused seda lubavad.
Selleks, et juhid saaksid sõiduki dünaamilist potentsiaali täiel määral ära kasutada, on uue Toyota GR Supra tippklassi piduritel nelja kolviga Brembo pidurisadulad ning 19-tollistele sepistatud velgedele paigaldatud ülihea haarduvusega Michelin Pilot Super Sport rehvid.
Pika kapoti, kompaktse kere ja topeltkumerusega katusega uue Toyota GR Supra silmapaistev disain tekitab põnevust autofännides ja võidab klassikaliste sportautode austajate südamed ning meeled.
Disainikontseptsioon Condensed Extreme, mida Toyota tutvustas esmakordselt Californias asuva CALTY stuudio FT-1 ideeauto näol, ühendab võidusõiduauto aerodünaamika moodsa ja võimsa välimusega, mis viitab suurepärasele sooritusvõimele.
Disainikontseptsioon „Condensed Extreme” viitab otseselt uue Toyota GR Supra välimusele. Mõiste „Condensed” võrdub siin suure läbimõõduga rehvide, lühikese teljevahe ja üldpikkusega ning „Extreme” väljendub sõiduki laiuses, salongi kompaktsuses ja laias rataste vahes. Need omadused parandavad nii manööverdatavust kui ka stabiilsust.
Maailmatasemel mootorispordi tehnikale toetuses saavutab uus Toyota GR Supra nii optimaalse õhutakistuse ja tõstejõu kui ka ideaalse kaalu jaotumise esi- ja tagaosa vahel. Silmatorkav topeltkumerusega katus vähendab õhutakistust ilma sõitjate pearuumi ohverdamata ning kaarduv tagaspoileri serv vähendab autole mõjuvat tõstejõudu.
Uue Toyota GR Supra laia rataste vahet ja lühikest teljevahet täiendavad imposantsed 19-tollised sepistatud veljed ja silmatorkavad kuue LEDiga esituled. Kummardusena sportlikele juurtele koosnevad tagumine udutuli ja tagurdustuled tagakaitseraua keskel asetsevatest LED-idest.
Juhile keskendunud kokpitiga, võidusõiduautodest inspiratsiooni saanud istmetega ja tipptehnoloogiaga uus Toyota GR Supra on mitmekülgne auto, mis pakub soovi korral GT-le omast mugavust ja vajadusel sportautolikku juhitavust. 8,8-tolline tsentraalne multimeediasüsteem annab juurdepääsu navigatsioonile, muusikale ja käed vabad helistamisele.
Süsteemid Smart Entry ja Push Start ning suur ja laiendatav pagasiruum lihtsustavad igapäevaelu.
Uue Toyota GR Supra võidusõiduautost inspireeritud ja elektriliselt reguleeritavad (sh nimmetugi) istmed pakuvad integreeritud soojendust ja mälufunktsioone. Sport-tasemel Alcantaraga ja Premium- ning A90 seeria tasemetel nahaga kaetud istmed on mugavad ja äärmiselt toetavad igas olukorras, aga eriti võidusõidurajal.
Nendel hetkedel, kui soovite lõõgastuda, pakub uus Toyota GR Supra Sport-varustustase 10 kõlariga audiosüsteemi koos Bluetooth®-i ja USB ühendustega ning tsentraalset 8,8-tollist ekraani, kust pääseb ligi navigatsioonisüsteemile. Premium-mudelite Sport-taseme varustusse kuulub 12-kõlariga tippklassi JBL helisüsteem ja juhtmeta mobiililaadija.
Uus Toyota GR Supra annab alati teest suurepärase ülevaate. Kohanduvate esitulede, tagatulede ja päevasõidutulede juures on kasutatud LED-tehnoloogiat ning kõik tahavaatepeeglid on isetumenevad. Vihmaanduritega klaasipuhastid ja tahavaatekaamera pakuvad suurendavad juhi mugavust veelgi.
Toyota GR Supra suguse võimsa sportauto jaoks on turvalisus ülioluline. Supra Safety + paketti kuuluvad pimenurga jälgimissüsteem ja sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem, tagant küljelt läheneva sõiduki hoiatussüsteem, otsasõiduohu hoiatus, nutikad parkimisandurid koos automaatpidurdusega ja E-Call funktsioon, mis tõsise avarii korral teavitab hädaabiteenistust automaatselt sõiduki asukohast. Kõikide Toyota GR Supra versioonide standardvarustusse kuulub Stop and Go funktsiooniga kohanduv kiirushoidik.