• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    Neid 5 teemat uuritakse meie veebipõhiselt klienditoelt enim

    18.09.2019

    Üha sagedamini leiab teenusepakkujate kodulehtedelt reaalajas klienditoega suhtlemise võimaluse - ka autokaubandus pole siin erand. Autode müügi ja teenindusega tegeleva Amservi veebipõhine klienditugi on tänavu saanud juba üle 2000 päringu ning avaldab, mis küsimustele kliendid selles kanalis enim vastuseid ootavad.

    Üha sagedamini leiab teenusepakkujate kodulehtedelt reaalajas klienditoega suhtlemise võimaluse - ka autokaubandus pole siin erand. Autode müügi ja teenindusega tegeleva Amservi veebipõhine klienditugi on tänavu saanud juba üle 2000 päringu ning avaldab, mis küsimustele kliendid selles kanalis enim vastuseid ootavad.  

    “Autoomanike jaoks on veebilehel reaalajas peetav vestlus kiire ja mugav ning paljud eelistavad seda helistamisele, e-kirja kirjutamisele või esindusse kohaletulemisele,” sõnas Amservi klienditoe juht Oksana Ostapiv, kelle sõnul jääb keskmine vestluse pikkus 5 minuti juurde. “Nii ei pea sõiduki juht kulutama aega kodulehel informatsiooni otsimisele, vaid saab oma küsimuse esitada vabas vormis ja sellele vastuse juba loetud minutite jooksul.”

    Enim tuleb küsimusi veebipõhisele klienditoele esmaspäeviti ja kas kohe hommikul, lõuna ajal või vahetult tööpäeva lõpus. Neid viite teemat uuritakse automüüjalt Ostapivi sõnul seejuures kõige rohkem:

    1. Kust saaksin vajalikku varuosa?
    Varuosadega seotud küsimustele vastuse leidmine sõltub sellest, kui teadlik on autoomanik oma sõiduki osas. “Kui küsija teab täpselt, mis varuosa on tal vaja, saame kohe edastada pärngu meie varuosadega tegelevale osakonnale ja anda küsijale reaalaja vestluses kiiret tagasisidet,” kirjeldas Ostapiv veebipõhise klienditoe eeliseid.

    2. Millal saan auto remonti tuua?
    Üsna palju küsimusi saab veebipõhine klienditugi ka olukorras, kus autol esineb tõrge ning see on vaja remonti tuua. “Reaalajas peetava vestluse teel saame kliendiga kindlaks määrata tema täpsema mure ja broneerida remondi aja,” rääkis Ostapiv. Sama kehtib tema sõnul ka hoolduse soovi korral, mille vastu tuntakse palju huvi.

    3. Millised on auto tehnilised andmed?
    “Kuna müüme mitmeid erinevaid mudeleid, siis küsitakse väga palju küsimusi autode tehniliste näitajate kohta. Ostja ei peagi tundma kõiki tehnilisi uuendusi - seletame need hea meelega talle lahti,” lausus Ostapiv. Hetkel pakuvad tema sõnul enim huvi just hübriidautodega seotud detailid. Abi soovitakse näiteks küsimustes, mida tähendab sujuvalt muutuva ülekandearvuga käigukast, kas konkreetsel mudelil on veojõukontroll ja püsikiirusehoidja ehk cruise control ning mis on hübriid ja selle peamised eelised.

    4. Kui palju auto maksab ning millal saab tulla proovisõidule?
    “Väga palju kasutatakse veebipõhist kliendituge autoostu soovi korral. Vahel teab klient täpselt, mida ta soovib, kuid vahel on vaja soovi täpsustada. Nii alustamegi ostusoovi väljaselgitamisel esmalt sellest, kas tegemist peaks olema hübriidi või tavakütusel sõitvat mudeliga,” selgitas Ostapiv. Sellele järgneb täpsem suhtlus sobivaima esindusega nii mudeli, proovisõidu kui ka hinna osas.
    Ostapivi sõnul tuleb päris palju päringuid ka konkreetselt proovisõidu aegade kohta. “Veebilehe virtuaalses klienditoes selgitame esmalt välja, mis kuupäeval ja mis autoga soovitakse proovisõitu teha ning seejärel broneerib automüüja selleks sobiva aja,” lausus Ostapiv.

    5. Kus asuvad esindused ja millal on need avatud?

    “Veebilehe vestlusest otsitakse sageli vastust ka sellele, kui pikalt on meie esindused lahti pühade ajal või kus nad täpsemalt asuvad,” märkis Ostapiv. Vastuse nii sellele kui ka teistele küsimustele saab virtuaalsest klienditest reaalajas tööpäeviti kell 08.30–20.00. Nädalavahetusel ja töövälistel aegadel saab aga jätta vestlusaknasse teateid, millele vastatakse järgmise tööpäeva hommikul.

    “Vahel harva testitakse vestlusakent ka erinevate naljadega, aga enamik pöördujaid esitavad siiski konkreetseid küsimusi ning avaldavad pärast tänu kiire reageerimise ja vastamise eest,” tõdes Ostapiv.

    Nõuandeid jaganud Amserv tegutseb 1992. aastast ja on üks suuremaid autode müügi- ning teenindusettevõtteid Baltimaades. Amservil on Eestis ja Lätis 9 autosalongi, mis müüvad ja teenindavad automarke Toyota, Lexus, Opel ja Peugeot. Amservis töötab ligi 400 inimest.

    Tagasi