• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    Uus Toyota Corolla ja RAV4 said Euro NCAPi ohutuskatsetes maksimaalsed viis tärni

    12.05.2019

    • Tänu Toyota uuele veermikuarhitektuurile – GA-C Corolla puhul ja GA-K RAV4 puhul • Uus ohutussüsteem Toyota Safety Sense 2 kuulub kõigi Corolla ja RAV4 mudelite standardvarustusse • Ohutus on Toyota jaoks ülioluline

    Selle aasta alguses turule tulnud 2019. aasta Toyota Corolla ja RAV4 said 2019. aasta Euro NCAPi uutes ja karmimates katsetes sõiduki ohutuse eest maksimaalsed viis tärni.

    Corolla ja RAV4 saavutasid suurepärased tulemused kõigis neljas Euro NCAPi kategoorias (vt allolevat tabelit).

    Täiskasvanud sõitja

    Laps

    Kergliiklejad

    Ohutusabisüsteemid

    Corolla

    95%

    84%

    86%

    77%

    RAV4

    93%

    87%

    85%

    77%

    Toyota Corolla ja RAV4 kokkupõrkekatsete tulemused näitavad, et Toyota uuel veermikuarhitektuuril põhinev alusraam ja kere on väga vastupidavad. Uue veermikuarhitektuuri puhul on kokkupõrkejõudude neelamiseks ja sõitjateruumist eemale suunamiseks kasutatud strateegilisi tugevdusi ja ülitugevat terast. 

    Tuginedes Toyota lubadusele muuta täiustatud ohutusvarustust, lisatakse uue põlvkonna Toyota Safety Sense kogu Corolla ja RAV4 mudelivaliku standardvarustusse. Sellesse ohutuspaketti kuuluvad kokkupõrke ennetussüsteem (PCS) koos jalakäijate ja jalgratturite tuvastamise funktsiooniga, kohanduv kiirushoidik (ACC), sõidurajalt lahkumise hoiatussüsteem (LDA) koos rooli korrigeerimisega, automaatsed kaugtuled (AHB) ja liiklusmärkide jälgimise süsteem (RSA).

    Corolla ja RAV4 kokkupõrke ennetussüsteem saavutas maksimumpunktid aeglasel linnakiirusel tehtud katsetes, kus ennetati kokkupõrkeid kõigil katsekiirustel. Ka maanteekiirusel näitas Toyota Safety Sense häid tulemusi. Aeglasemalt liikuvale sõidukile lähenemisel ennetati kokkupõrget kõigil katsekiirustel. Paigal seisvale või aeglustavale autole lähenemisel hoiti ära kokkupõrge enamikul juhtudel ja muudel juhtudel leevendati tagajärgi.

    Ka süsteemi jalakäijate ja jalgratturite tuvastamise funktsioon näitas häid tulemusi, sest kokkupõrkeid jalakäijate ja jalgratturitega hoiti ära kõigis tingimustes tehtud katsetel, nii päeval kui ka öösel.

    See saavutus on selge tunnistus sellest, et Toyota pühendub autode ohutuse tagamisele. Toyota seab oma üha paremate autode valmistamise sihis ohutuse kesksele kohale, tagades, et täiustatud tehnoloogia hüved ei piirduks kõrgema klassi ja varustustasemega mudelitega, vaid oleksid kättesaadavad kõigile mudelitele.

    Tagasi