• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    Riigisektor võtab rasketes oludes liiklemiseks kasutusele 52 võimsat töömurdjat

    09.04.2021

    Eesti elektrivõrgu ettevõtte Elering ja Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse said kätte 52 uut sõidukit keerulistes oludes liikumiseks. Hea maastikuvõimekusega maasturid ja ümberehitusvõimalusi pakkuvad bussid on olnud nõutud tööautodeks nii tänavu talvel kui tulevasel kevadtööde hooajal.

    Nii Eleringi kui Riigi Kaitseinvesteeringute Keskuse autopargi uuenduse eesmärk oli leida maastikuvõimekad ja töökindlad masinad, mistõttu osutusid ettevõtete valikuks Amserv Auto poolt pakutud Toyota Hiluxi maasturid ja Proace Verso kaubikbussid. Sõidukite valikul sai määravaks asjaolu, et elektriliinid ja riigikaitse rajatised paiknevad sageli raskesti ligipääsetavates kohtades, kus liiklemisvõimekus peab olema tagatud olenemata aastaajast.




    Amserv Auto juhatuse liikme ja Toyota brändijuhi Margus Nõmmiku sõnul on kõnealuste autode suureks eeliseks nii Hiluxi uus võimsam ja säästlikum mootor ja 3,5-tonnine veovõime kui ka läbimõeldud funktsionaalsus ja ümberehitamise võimalus, mis aitab vajalikke töid efektiivsemalt teostada.


    “Keeruliste maastikutingimuste korral on tihti probleemiks see, kuidas viia kohale vajalikud tööriistad ja pääseda objektile võimalikult lähedale ka siis, kui selleks pole rajatud teid või need on hooldamata. Nii Toyota maasturite kui kaubikute puhul on võimalik paigaldada sõidukisse tööriistade hoiustamiseks erinevad sahtlid ja lahtrid ning kuna tööde tegemine peab olema võimalik ka pimedal ajal, siis lisada erinevaid töö- ja signaaltulede lahendusi,” tõi Nõmmik näiteid ning lisas, et ettevõtetele vajalikud lahendused aitasid Amservis leida ja välja töötada spetsiaalselt ümberehitustele spetsialiseerunud Toyota Professionali spetsialistid.


    Koroonaaeg on toonud tööautode ümberehitusse uued suunad


    Kui lumekoristusseadmete lisamine suurematele sõiduautodele on juba üsna tuntud lahendus, siis koroona pandeemiast tulenevalt on Amserv hakanud Nõmmiku sõnul paigaldama Toyota lisaseadmetena kaubikbussidesse ka desinfitseerimise ja pesulahendusi, näiteks bussiootepaviljonide, pargipinkide ja teede puhastamiseks algaval kevadhooajal. Möödunud talv ja ootamatud lumekogused tõid aga mitmeid tellimusi maasturitele lumesahkade ja puisturite lisamiseks, et nende abil teid hooldada.


    Lisaks on koroonaviiruse levik kasvatanud hüppeliselt eriotstarbelise transpordi kasutamise vajadust. Näiteks eakatel on tekkinud suurem vajadus leida liikumiseks sõidukeid. “Kuigi invasõidukid olid vajalikud ka enne pandeemia aega, said need viiruse levikuga eriliselt oluliseks ja seetõttu oleme paigaldanud vastava invavarustuse juba mitmetesse erinevatesse kaubikutesse,“ rääkis Nõmmik.


    “Üldjuhul on ümberehituse võimalused piiramatud ja oleme leidnud lahendusi igasugustele väljakutsetele,” märkis Nõmmik. Samas pani ta kõigile südamele, et kaubikute ja tööautode ümberehitamine omal käel võib teadmiste nappusel osutuda aeganõudvaks ja problemaatiliseks, mistõttu soovitab ta konsulteerida Amservi professionaalidega, juhul kui tööauto vajaks sisseehitatud lahendusega varustust.

    Tagasi