• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    Täiesti uue Toyota GR 86 maailma esmaesitlus

    06.04.2021

    Toyota Gazoo Racingu ja Subaru ühisel digiüritusel tutvustati täna maailmale kauaoodatud sportautot GR 86. Toyota uusim sportauto täiendab GR-mudelite valikut ning sellest saab GR Supra ja GR Yarise kõrval kolmas GR-mudel maailmas.

    • Truu oma eelkäija põhimõtetele – sõidumugavus ennekõike
    • Väle ja kaasahaarav, kerge, madala massikeskme ja suurepärase juhitavusega
    • GR sportautode mudelivaliku kolmas auto, mis liitub kõrgelt hinnatud GR Supra ja GR Yarisega
    • Uus 2,4-liitrine boksermootor pakub paremat jõudlust kui enne

    GR 86 jätkab algupärase GT86 vaimus ja säilitab kõik 2012. aastal välja tulnud ning üle 200 000 eksemplari müünud mudeli tugevad küljed ja võlud. Tänu alumiiniumist katuse- ja kerepaneelidele ning muude kaalu vähendavate lahenduste kasutamisele on GR 86 oma segmendi üks kergemaid neljakohalisi kupeesid.



    Eelkäijaga võrreldes on paranenud ka jõudlus – uue, kerge ja vabalthingava boksermootori töömaht on kasvanud 2,4 liitrini.

    Uue GR 86 mõõdud on peaaegu identsed GT86 omadega, säilitades madala massikeskme ja seeläbi suurepärase erksa juhitavuse. Šassii jäikus on eelkäijaga võrreldes kasvanud tervelt 50% võrra, parandades juhitavuse teravust ning roolimise täpsust.

    Aerodünaamiliste komponentide loomisel (nt eesmised õhusuunajad ja küljekarpide lisad) on tuginetud autospordi kogemustele. Seetõttu suudab GR 86 pakkuda oma klassi parimat juhitavust ja sõidustabiilsust.

    Uus GR 86 lansseeritakse Euroopas ja rohkem detaile avalikustatakse selle aasta jooksul.



    Esialgsed tehnilised andmed (1)


    Pikkus (mm)

    4 265

    Laius (mm)

    1 775

    Kõrgus (mm) (2)

    1 310

    Teljevahe (mm)

    2 575

    Mass (kg)

    1 270

    Mootor

    Neljasilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli plokikaane kohta (DOHC)

    Toyota D-4S sissepritsesüsteem, mis kombineerib otse- ja kaudpritse

    Töömaht (l)

    2,387

    Veoskeem

    Esimootor, tagavedu

    Vedrustus

    Ees

    MacPhersoni küünalvedrustus

    Taga

    Topeltõõtsharkvedrustus

    Pidurid

    Ees

    Ventileeritud ketaspidurid

    Taga

    Ventileeritud ketaspidurid

    Rehvid (ees/taga)

    215/40 R18



    (1) Euroopa mudeli tehnilised andmed on homologeerimisel (FIA heakskiidu taotlemine) ning kinnitatakse uue GR 86 lansseerimisel.
    (2) Koos katuseantenniga; kõrgus ilma antennita 1280 mm

    Tagasi