TOYOTA C-HR SAAB EKSKLUSIIVSEMA GR SPORTI MUDELI

05.03.2021

Märtsi alguses jõuab Toyota esindustesse Baltimaade eelistatuima hübriid-linnamaasturi Toyota C-HRi värskeim mudel – GR SPORT. Toyota eriti võimekatest GR-mudelitest ja TOYOTA GAZOO Racingu tunnusvärvidest inspireeritud uus GR SPORT lisab C-HRi silmatorkavale välimusele teravamaid nüansse nii reisijateruumis kui ka väljaspool. Uus C-HR GR SPORT lisandub juba valikus olevatele Corolla GR SPORTI mudelitele.

 

GR SPORT täiendab linnamaasturi iseloomulikku välimust spetsiaalsete elementidega: uued valuveljed, Piano Blacki viimistlusega välisdetailid ja eksklusiivsed kahes toonis kerevärvid.

 

C-HR on oma iseloomuliku disaini ja silmapaistva dünaamilisusega taganud endale kindla koha Toyota mudelivalikus. C-HR on alates selle turuletulekust 2015. aasta lõpus väga hästi vastu võetud ja selle müük on viie aasta jooksul aina kasvanud, saavutades 2020. aastal 17‑protsendilise turuosa. Seega on C-HR eelistatuim hübriid-linnamaastur Eestis.

 

C-HR on saadaval oma segmendis ainulaadselt kas 1,8-liitrise 122 hj või jõulisema, 2,0-liitrise 184 hj hübriidajamiga.

 

C-HR GR SPORT

 

Välimus

 

GR SPORTI esiosa ilmestavad musta värvi logotaust ja tulekorpused, Piano Blacki viimistlusega kaitseraua keskosa ja udutulede ümbrised, tumeda kroomkattega iluvõre ning uus, jõulisema kujundusega esispoiler.

 

Külgedel täiendavad samasuguse Piano Blacki viimistlusega liistud GR SPORTI eridisainiga 19‑tolliseid valuvelgi. Tagaosast leiab musta värvi logotausta, taas Piano Blacki viimistlusega reflektoriümbrised, spetsiaalselt GR SPORTI jaoks loodud tagumise kaitseraualiistu ja GR SPORTI logo.

 

C-HR GR SPORT on saadaval üheksas eksklusiivses kahetoonilises variandis, sealhulgas uue ainulaadse Dynamic Grey kerevärvi ja musta katuse kombinatsioonina.

 

Sisemus

 

GR SPORTI sisemusest leiab uue Cool Silveri viimistluse ja Alcantarast detailidega nahast ning GRist inspireeritud puna-hallide õmblustega istmepolstri. Teiste just sellele mudelile omaste detailide seas on perforeeritud nahast rool, punased õmblused nii roolil kui ka käigukangi ümbrisel, erilised lävepakuliistud, GR SPORTI logo, GRi käivitusnupp ja GRi käivitusanimatsioon näidikupaneeli TFT-ekraanil.

 

GR SPORTile lisavad mugavust võtmeta sisenemine ja käivitus, elektriliselt reguleeritav juhiiste, automaatselt kokkuklapitavad küljepeeglid, soojendusega rool ning nutikas parkimisabi (ICS) ja pimealamonitor (BSM).

 

GR SPORTI varustusest leiab ka bi-LED-esituled ning adaptiivsete esitulede süsteemi, mis suunab valgusvihu rataste liikumise suunas, valgustades eesolevat teed ja kurve tõhusamalt.

 

Lisavarustusena saab valida JBLi kvaliteetse helisüsteemi.

Sõidudünaamika

 

C-HR GR SPORTile on loodud vaid sellele mudelile omased 19-tollistel valuvelgedel rehvid. Madala profiiliga rehvid, täiustatud vedrustus ning spetsiaalne rooliseadistus muudavad GR SPORTi sõidutunnetuse veelgi täpsemaks ja sportlikumaks.

 

Tipptasemel uued 19-tollised Continental Premium Contact 6 rehvid (mõõdus 225/45) suurendavad esirataste haarduvust ja jäikust kurvis, mille tulemuseks on sama G-jõu puhul väiksem külgkaldumine ja vähem alajuhitavust. Uus rehv on praegusest 18-tollisest rehvist kergem, kuid pakub sama veeretakistust ja sarnaseid CO2 heite näitajaid.

 

C-HR GR SPORTI saab valida kas 1,8-liitrise või 2,0-liitrise hübriid-elektrilise jõuajamiga. CO₂ heide 1,8-liitrise variandi puhul algab 112 g/km ja kombineeritud keskmine kütusekulu on alates 4,9 l / 100 km. Kiirendusnäitaja nullist sajani 2-liitirse mootori puhul jääb 8,2 sekundi sisse.

 

TÄIUSTATUD TOYOTA SAFETY SENSE’I SÜSTEEMID

 

Uuel C-HRil on Toyota Safety Sense’i värskeim versioon, mis hõlmab tervet komplekti aktiivohutustehnoloogiaid, mis on loodud liiklusolukordades abistama ja tagajärgi leevendama.

 

Kokkupõrke ennetussüsteemile (PCS) on lisatud mitu uut funktsiooni, sealhulgas valges töötava jalakäijatuvastuse funktsiooniga ohuolukorra roolimisabi (ESA) ja ristmikuabi. Ristmikuabi hoiatab juhti ning pidurdab automaatselt, kui juht keerab paremale või vasakule vastutulevale sõidukile ette või kui pöörde lõpetamisel tuvastatakse teed ületav jalakäija.

 

Sõiduraja abisüsteem (LTA) aitab uuel C-HRil püsida oma sõiduraja keskel ja kui see tuvastab sõidurajalt kõrvale kaldumise ohu, abistab juhti roolimisega.

 

Uute juhiabi- ja ohutussüsteemide seas on ka igal kiirusel töötav kohanduv kiirushoidik (ACC), millele lisab nutikust liiklusmärkide jälgimise süsteem.
1,8-liitrise C-HR GR SPORTI hinnad algavad 31 990 eurost. Praegu on C-HRi uusim mudel saadaval tutvumishinnaga 28 500 eurot.

Tagasi