• Sulge

    Sinu lisavarustus

      Ostukorvi summa: 0
      Kuumakse alates 0

      Finantseeritav summa: 100-3000 EUR Lepingu haldustasu kuus (km-ga): 0,9 EUR (alates teisest osamaksest) Lepingutasu (km-ga): 15 EUR Lepinguperiood: 6-48 kuud Intressimäär aastas: 11,9% ostusummalt Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

      Järelmaksu krediidikulukuse määr on 25,76% aastas järgmistel näidistingimustel: lepingueseme hind kohe tasudes (netohind) 1900 eurot, krediidisumma 1900 eurot, lepinguperiood 24 kuud, fikseeritud intressimäär aastas 11,9% arvestatuna ostusummalt, lepingutasu 15 eurot, haldustasu 0,90 eurot, igakuine osamakse 99,74 eurot, krediidi kogusumma ja tagasimaksete summa 2393,69 eurot. Krediidiandjaks on Inbank AS (tegevusloa nr 4.1-1/31, tegevuskoht Niine 11, Tallinn, tel 640 8080). Enne lepingu sõlmimist tutvuge hoolikalt soovitava lepingu tingimustega ja vajadusel konsulteerige Inbank AS-i töötajaga või muu asjatundjaga.

    • Autode võrdlus

      Võrdlusesse saad korraga lisada 3 autot

    Toyota Ichiban 2020

    Parima Toyota klienditeeninduse auhinna pälvis taaskord Amserv Tähe!

    Amserv Tähe esindus pälvis sama tiitli ka aastal 2018. Lisaks Amserv Tähe esindusele Eestis, pärjati sama tiitliga ka Amserv Motorsi esindus Lätis. 

    Seega parima Toyota kleintieeninduse leiate Amservi eisndustest!

    Mis on Toyota Ichiban?

    Ichiban on kõrgeim klientide ja Toyota tunnustus edasimüüjale klienditeeninduse kvaliteedi eest. Kliendikesksust on Toyotas alati ülimalt tähtsaks peetud ja see moodustab olulise osa Toyota põhiväärtustest Ichiban on jaapanikeelne sõna, osa väljendist Okyakusama Ichiban (klient ennekõike), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”.

    Kuidas seda mõõdetakse?

    Auhind lähtub suurepärastest kliendirahulolu näitajatest nii müügi kui ka järelteeninduse poolel. Kvaliteeti mõõdetakse klientide rahulolu uuringuga. Uuringu eesmärk on välja selgitada kui palju on igal edasimüüjal täiesti rahulolevaid kliente, kes hindavad teenindust kõrgeima võimaliku hindega. Edasimüüjat, kellel on kõige rohkem täiesti rahulolevaid kliente, austab Toyota Ichibani auhinnaga, mis on märk kõrgest kvaliteedist.

    Toyota Ichiban 2018

    Parima Toyota klienditeeninduse auhinna pälvis Amserv Tähe

    Ichiban on kõrgeim klientide ja Toyota tunnustus edasimüüjale klienditeeninduse kvaliteedi eest. Kvaliteeti mõõdetakse klientide rahulolu uuringuga. Uuringu eesmärk on välja selgitada kui palju on igal edasimüüjal täiesti rahulolevaid kliente, kes hindavad teenindust kõrgeima võimaliku hindega. Edasimüüjat, kellel on kõige rohkem täiesti rahulolevaid kliente, austab Toyota Ichibani auhinnaga, mis on märk kõrgest kvaliteedist. 2018. aastal pälvis tiitli Eestis Amserv Tähe esindus Tartus. Pidulik tunnustuse üleandmine toimus Šotimaal. Auväärse tiitli võttis vastu Amserv Tähe esinduse juhataja Marek Pärli. Sama tiitliga pärjati 2017.

    aastal Amserv Pärnu esindust Eestis ja Amserv Motorsi esindust Lätis. Ichiban on jaapanikeelne sõna, osa väljendist Okyakusama Ichiban (klient ennekõike), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”.

    Toyota Ichiban 2017

    Parima Toyota klienditeeninduse auhinna pälvis Amserv Pärnu esindus

       

    2017. aastal pälvis tiitli Eestis Amserv Pärnu esindus. Pidulik tunnustuse üleandmine toimus Antwerpenis, Belgias. Auväärse tiitli võttis vastu Amserv Pärnu esinduse juht Raimond Melts. Sama tiitliga pärjati Lätis Amserv Motorsi esindus.