Toyota RAV4 sõidurõõm

toyota optimal drive

Toyota optimaalne juhtimine

Mootoritehnoloogia ja käigukastide leidlik ühendamine, madalhõõrdega komponentide kasutamine, ülikerge kompaktne konstruktsioon ja täiustatud põlemisprotsess – need on Toyota optimaalse juhtimise põhialused. Uudsed keskkonnasõbralikud lahendused kindlustavad püsiva tasakaalu vähenenud kütusekulu ja heitgaaside ning endastmõistetava sõidurõõmu vahel.

toyota rav4 mootor

Valvematic-tehnoloogia

Bensiinimootori täppistehnoloogia, mis reguleerib pidevalt mootoriklappide kasutust, et tagada veelgi suurem võimsus ning vähendada samas kütusekulu. Sõltuvalt mudelist vähendab see tehnoloogia heitgaaside eraldamist 10–26 % ning samal ajal on mootori võimsus suurenenud 3–20 %.

  • Saadaval on 2-liitrise bensiinimootoriga Toyota RAV4, mille kütusekulu on 7,6 l / 100 km kohta.

toyota rav4 mootor

D-4D diiselmootor

Toyota uued diiselmootorid D-4D on võimsad kuid samas keskkonnasõbralikud. Ühisrõhul toimiv otsepritssüsteem reguleerib sõidu ajal kütuse rõhku, ajastust ja kogust, pritsides peenpihustatud kütuse kõrge rõhu all põlemiskambrisse. See tagab mootori parima töövõime.

  • Saadaval on 2,2-liitrise diiselmootoriga Toyota RAV4, mille kütusekulu on 6 l / 100 km kohta.

toyota rav4

D-CAT diiselmootor

2,2-liitrine diiselmootor D-CAT pakub lisaks heitgaaside järeltöötluse tehnoloogiat, mis vähendab samal ajal lämmastikoksiidide ja tahmaosakeste eraldamist keskkonda. Kütusekulu on 7,2 l / 100 km.

toyota rav4 salong

Multidrive S variaatorkäigukast

Automaatkäigukasti tüüp, mis tagab tavalise automaatkäigukastiga võrreldes ökonoomsema kütusekulu, sujuvama sõidu ja parema kiirenduse.

toyota rav4

Stabiilsuskontroll (VSC)

Stabiilsuskontroll reguleerib automaatselt pidurdusjõudu ja mootori veojõudu külglibisemise vältimiseks järsus kurvis või libedal teel.

toyota rav4

RAV4 integreeritud aktiivveosüsteem

Oma klassis maailma esimene süsteem, mis tänu mitmetele anduritele suudab koordineerida nelkikveo pöördemomenti, elektrilist roolivõimendit ning sõiduki stabiilsuskontrolli. Ülejuhitavus võib põhjustada tagarataste libisemist. Selle vältimiseks suunab RAV4 aktiivveossüsteem rohkem jõudu esiratastele, mis hoiab sõiduki stabiilsena. Alajuhitavuse korral aga suunab süsteem jõu tagaratastele, mis aitab sõidukil paremini teel püsida.

toyota rav4

Täisnelikvedu (4WD)

Täisnelikveo süsteem tagab kiirendamise ja pööramise ajal parema veojõu ja kontrolli. Süsteem muudab optimaalse jõudluse tagamiseks pöördemomendi jaotust eesmiste ja tagumiste veotelgede vahel.

toyota rav4

Esi- ja tagavedrustus

Toyota RAV4 esivedrustus koosneb MacPhersoni vedrustusest koos uut tüüpi keerdvedrudega, alumisest tugivarrest ja amortisaatoritest, mis muudavad sõidu sujuvaks ja sõiduki paremini juhitavaks. Tagumine topeltõõtsharkvedrustus kindlustab suurepärase teelpüsimise ja stabiilsuse.

toyota rav4

Nõlvalt laskumise ja nõlvalt stardi abi

Nõlvalt laskumise abi (DAC) ja nõlvalt stardi abi (HAC) tagab rasketel nõlvadel sõites sõiduki üle lisakontrolli. Laskumise abi aitab säilitada madala sõidukiiruse, u 5 km/h. Stardi abi tuleb appi, kui süsteem tuvastab, et nõlvalt startides hakkab sõiduk tagasi veerema. Sellisel juhul aktiveerib süsteem kohe pidurid.

 

Uus Toyota RAV4 2016

RAV4 − see on ehtsus ja eneseväljendus. Stiilne ja ruumikas linnamaastur on nüüd saadaval ka hübriidina!

Hind alates