Toyota Ichiban

  

 

Toyota Ichiban

Mis on Toyota Ichiban?

Ichiban on kõrgeim klientide ja Toyota tunnustus edasimüüjale klienditeeninduse kvaliteedi eest. Kliendikesksust on Toyotas alati ülimalt tähtsaks peetud ja see moodustab olulise osa Toyota põhiväärtustest Ichiban on jaapanikeelne sõna, osa väljendist Okyakusama Ichiban (klient ennekõike), milles Ichiban’i tähendus on „esimene” või „number üks”.

    

Kuidas seda mõõdetakse? 

Auhind lähtub suurepärastest kliendirahulolu näitajatest nii müügi kui ka järelteeninduse poolel. Kvaliteeti mõõdetakse klientide rahulolu uuringuga. Uuringu eesmärk on välja selgitada kui palju on igal edasimüüjal täiesti rahulolevaid kliente, kes hindavad teenindust kõrgeima võimaliku hindega. Edasimüüjat, kellel on kõige rohkem täiesti rahulolevaid kliente, austab Toyota Ichibani auhinnaga, mis on märk kõrgest kvaliteedist.

  

Amserv Pärnu   Amserv Pärnu

2017. aastal pälvis tiitli Eestis Amserv Pärnu esindus. Pidulik tunnustuse üleandmine toimus Antwerpenis, Belgias. Auväärse tiitli võttis vastu Amserv Pärnu esinduse juht Raimond Melts. 

Sama tiitliga pärjati Lätis Amserv Motorsi esindus.

   

Amserv Pärnu Toyota Ichiban